Hizmet Süreç Danışmanlığı

Hizmet Süreç Danışmanlığı 

Hizmet kalite seviyenizi arttırmak istiyorsunuz ve çalışanlarınıza bir hizmet eğitimi verme kararı aldınız. Bu noktada, “neden” ve “müşteri hizmet seviyesini nereden, nereye çıkartmak istediğiniz” sorularının cevabını vermeniz gerekir. Belki, bu zamana kadar çalışanlarınıza bazı jenerik hizmet eğitimleri aldırdınız ve şimdi müşteri hizmet kalitenizde gerçekten farklılık yaratmasını istediğiniz vermek istiyorsunuz.

TMI Türkiye olarak, hizmet kuruluşlarının müşteri hizmet kalitesinde gerçek anlamda farklılıklar yaratacak son derece kapsamlı ve gelişim danışmanlık süreçlerini içeren aşağıdaki konularda planlamalar yapıyor ve uygulamaya koymanıza yardımcı oluyoruz:

  • Unutulmaz gerçeklik anları yaratarak var olan sadık müşterilerinizin kalıcı olmasını ve sayılarının sürekli arttırılmasını
  • Satışlarınızın arttırılmasını
  • Müşteri hizmet etkinliğinizin arttırılmasını destekliyoruz.

Hizmet Süreci Danışmanlığı, hizmetin geliştirilmesine yönelik özel olarak uyarlanmış farklı yöntem ve uygulamaları içermektedir:

  • Müşteri Etnografik Araştırma Çalışmaları – Ürün ve hizmetlerinizi kullandıkları doğal ortamlarda müşterileriniz ile ilgili yapılan çalışmaları içerir
  • Çalışan Etnografik Araştırma Çalışmaları – Hizmet veren çalışanlarınızla ilgili hizmet sırasındaki doğal ortamlarda yapılan çalışmaları içerir
  • Müşteri Deneyim Yolculuğu Haritalandırması – Tüm müşteri temas noktalarının ve buralarda yaşanan müşteri gerçeklik anlarının belirlenmesi ve değerlendirilmesine yönelik çalışmaları içerir
  • Müşteri Deneyim Yolculuğunun Yaratılması – Yönetim, hizmet veren çalışanlar ve diğer çalışanlar ve müşterilerin birlikte katılımları ile ideal müşteri hizmet deneyimi uygulamalarını belirleme çalışmaları
  • Uygulama – Değişik eğitim, simülasyon, koçluk faaliyetleri ile hizmet kalitesinin en üst seviyeye çıkartılarak bu farklılığın sürdürebilirliğinin sağlanması çalışmaları