Markalaşmış Hizmet Kültürü

Markalaşmış Hizmet Kültürü 

Markanızın potansiyelini ortaya çıkartarak, rakipleriniz ile aranızda fark yaratacak en önemli yol Müşteri Hizmet Kalitenizi mükemmel bir hale getirmenizden geçer.

Bugün iş dünyası, bu gerçeği koşulsuz kabul ediyor ve adını da “Müşteri Bağımlılığı Yaratmak” olarak doğru bir şekilde koydu. 

TMI Türkiye olarak bu kavramı Türkiye’ye 1989 yılında getirdik ve o günden beri aynı şeyi söylüyoruz. THY’nin dönüşüm projesinde rol aldığımız zaman, bilgimiz ve tecrübemiz, tüm çalışanların katıldığı dünyanın en motivasyonel semineri olan “Önce İnsan” Seminerini tüm çalışanlara vermek, çalışanların şirketlerinin kendilerini ilk defa iyi hissettirdikleri bir ortamda talep ve beklentilerini yönetim ile paylaşabilmelerini sağlamak ve kurulan komiteler aracılığı ile onları ön plana koyan konularda iyileştirmeler yapmalarını sağlayacak kadardı. 

O gün için iş dünyasında bir devrim niteliğinde olan bu tecrübeye geçen çeyrek asırda öyle yeni yaklaşım ve yöntemler ekledik ki, bugün mükemmel hizmet kültürü yaratmak isteyen her kuruluşun:

  • Hizmet marka DNA’sını belirliyoruz
  • En mükemmel hizmet davranışlarının neler olduğunu belirliyor, bunların ölçümlerini yapıyor ve şirkette çalışan herkesin davranışlarını ölçüyoruz
  • Marka Şampiyonu olabilecek çalışanları ortaya çıkartıp bu kişiler sayesinde mükemmel hizmet ile ilgili gerekenleri çok daha etkin bir şekilde iletiyoruz
  • İK ve Müşteri Hizmetleri birimleri arasında bir köprü kurarak doğru kişilerin işe alımından, onları şirkette tutunmalarını, performans yönetimlerini ve yetenek yönetimlerini oluşturulan Markalaşmış Hizmet Kültürü ile bağdaştırıyoruz
  • Çalışanlarınızın Müşterileriniz ile karşılaştıkları her anda “WOW” etkisi yaratacakları bir hizmet kalitesini sürekli verebilmelerini, bu yolla müşteri sadakatinizi arttırıyoruz